להלן מספר פתרונות לתקלות/שאלות נפוצות שאנו נשאלים בנושא התחברות חברי ארגון למערכת האתר:

שם משתמש או אימייל לא תקפים  – במידה ומתקבלת אצלך הודעה כזו בעמוד ההרשמה לאתר חשוב לוודא כי בעת ההרשמה לאתר הקלדת את אותה כתובת מייל עמה שילמת דמי חבר ולא מייל אחר או כי הקלדת במדויק את כתובת המייל עמה שילמת ולא נפלה טעות במייל.

שגיאה 403, אינך מורשה לבצע פעולה זו, הגישה לאתר נחסמה– בעת ההתחברות למערכת האתר עומדים לרשותך 5 ניסיונות להקלדת סיסמה ושם משתמש. לאחר 5 ניסיונות התחברות שגויים ייחסם חשבונך ללא אפשרות להיכנס לאתר. יש לפנות למזכירות הארגון ולבקש שחרור חסימה.

לא קיבלתי קישור ליצירת סיסמה למייל האישי בעת ההרשמה לאתר– לאחר לחיצה על כפתור הרשמה לאתר והקלדת כתובת המייל שלך לצורך קבלת קישור לסיסמה אישית עליך להמתין לקבלת קישור ליצירת סיסמה למייל. במידה ולא התקבל קישור לאחר כ-10 דקות  מומלץ לבדוק האם המייל נכנס לתיקיית הספאם.  

לא רואה מחיר מעודכן לחברי ארגון בחנות העמותה–  לאחר שהסדרת תשלום דמי חבר בארגון עליך לוודא התחברות למערכת האתר על מנת שיופיעו מחירים מותאמים בחנות. ניתן לוודא כי הנך מחובר לאתר ע"י לחיצה על כפתור התחברות למערכת האתר טרם הניסיון להיכנס למאגר החומרים.

*שימו לב- הכניסה לכל משתמש אפשרית רק לאחד ממאגרי החומרים- למאגר הספציפי בהתאם לסטטוס ההרשמה לארגון (חבר/עמית/סטודנט).    

לא מצאת פתרון? ניתן לשלוח לנו מייל  עם תיאור התקלה ונשמח לסייע.

לזירוז הטיפול מומלץ לצרף צילום מסך של התקלה כפי שהופיעה לך באתר.